Eix 4

Gestió de l’organització

Veure criteris

Criteri 18

Organització oberta

Per poder afegir comentaris i adjuntar evidències heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.

Contestar algunes o totes aquestes preguntes us ajudarà a avaluar-vos com a centre i definir on sou

  • 18.1 Com es fan servir les aliances o col·laboracions amb entitats o organitzacions externes al centre educatiu?

    Possibles evidències:

    La següent llista de possibles evidències és orientadora i no exhaustiva. Cada centre hauria de tenir en compte, a més de les que es detallen a continuació, altres possibles fonts d'informació relacionades amb aquest criteri que puguin ajudar-lo a situar-se en la rúbrica.

    POLÍTICA de CENTRE

    - Acords concretats entre el centre i entitats externes per al desenvolupament d’activitats d’aprenentatge.

    - Impacte de les aliances amb entitats externes.

    PRÀCTICA de CENTRE

    - Descripció de les aliances o col·laboracions externes principals de l’escola.

    - Persona o persones que gestionen aquestes aliances.

    - Educadors provinents de les entitats aliades que participa en les activitats de l’escola.

    - Visites d’infants i joves a les entitats aliades.

    - Activitats col·laboratives (de caràcter lectiu o no lectiu) amb les entitats aliades.

    - Projectes de recerca desenvolupats conjuntament amb les entitats aliades.

    RESULTATS OBSERVATS

  • 18.2 Com és el rol de les famílies al centre?

    Possibles evidències:

    La següent llista de possibles evidències és orientadora i no exhaustiva. Cada centre hauria de tenir en compte, a més de les que es detallen a continuació, altres possibles fonts d'informació relacionades amb aquest criteri que puguin ajudar-lo a situar-se en la rúbrica.

    POLÍTICA de CENTRE

    PRÀCTICA de CENTRE

    - Percentatge de participació de famílies a l’AMPA/AFA.

    - Percentatge de participació de famílies en comissions mixtes, comitès, etc.

    - Percentatge de participació de les famílies en reunions escolars durant el curs.

    - Resultats d’enquestes de satisfacció de les famílies.

    - Percentatge de pares i mares que lideren o participen en activitats (de caràcter lectiu o no lectiu) al centre.

    - Participació de les famílies i del mateix alumnat en l’avaluació de les competències de l’àmbit de valors i personal.

    - Grau de satisfacció de les famílies recollit mitjançant mecanismes periòdics (enquesta, qüestionari, registres…).

    RESULTATS OBSERVATS

  • 18.3 Quines són les principals aliances estratègiques del centre educatiu?

    Possibles evidències:

    La següent llista de possibles evidències és orientadora i no exhaustiva. Cada centre hauria de tenir en compte, a més de les que es detallen a continuació, altres possibles fonts d'informació relacionades amb aquest criteri que puguin ajudar-lo a situar-se en la rúbrica.

    POLÍTICA de CENTRE

    - Incorporació al PEC, PdD i a la programació dels objectius i estratègies de les relacions externes.

    - Impacte de les aliances estratègiques al centre.

    PRÀCTICA de CENTRE

    - Xarxes professionals, de l’entorn i internacionals, en què participa el centre.

    - Visites programades a altres centres, de l’entorn o internacionals.

    RESULTATS OBSERVATS